歌曲:星空戀曲(Full Version)
歌手:阿福(鄧如福)
歌詞:
Let me hear your voices start to ring on the top
(讓我聽到你的聲音開始在頂端響起)

Tell me
(告訴我)

Let me sure you wanna dance all around with me
(讓我確定 你想要和我一起跳舞)

I just feel the heat
(我只感覺到那愛情的熱度)

To my soulmy love and my heart
(傳到我的靈魂 我的愛 我的心)

寂寞的黑夜 需要有星光點綴

才能夠在宇宙間 散發它獨特的美

如果說世界 存在著一種完美

那我相信 你就是我絕對的焦點

Oh babydon't be shy
(噢寶貝不要害羞)

愛就該放手去追

做好了準備 整個城市開始熱戀

Oh baby hold me tight
(噢寶貝緊緊的抓住我)

希望浪漫不停歇

期待 新鮮 所有情節開始耀眼

Oh baby that's right
(噢寶貝就是這樣)

如此簡單自然純粹

整個星空戀曲都在轉貼我們的愛戀

Oh baby so shine
(噢寶貝 真是太耀眼了)

期待跟你一起冒險

Baby baby 只想 和你一起 crystal love(透明無瑕的愛)



Oh baby please don't go

I just wanna let you know

You always make my feeling high

All night long

I can't wait to love you so

Oh baby please don't let me cry

Oh baby that's right

如此簡單自然純粹

整個星空戀曲都在轉貼我們的愛戀

Oh baby so shine

期待跟你一起冒險

Baby baby 只想 和你一起 crystal love

Let me hear your voices start to ring on the top

Tell me

Let me sure you wanna dance all around with me

I just feel the heat

To my soul

my love and my heart

arrow
arrow
    全站熱搜

    EL 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()